FANDOM

Kishou Arima (有馬 貴将, Arima Kishō) KHB'nin Ölüm Tanrısı (CCGの死神, Shīshījī no Shinigami) olarak bilinen bir Özel Sınıf Ghoul Dedektifi. Arima gizli bir şekilde, Ken Kaneki'den önce Tek-Gözlü Kral (隻眼の王, Sekigan no Ō) ünvanını taşıdı. S3 Takımı'nın lideri idi.

18 yıl boyunca ghoul dedektifi olarak çalıştığı süreçte bir kez bile yenilmemişti ve vaktinde Take Hirako ile partnerlik yapmıştı. Taishi Fura ile birlikte Tokyo Ghoul: Jack isimli spin-off'un baş kahramanı idi.

Araştırma becerileri ve savaştaki üstünlüğü sayesinde, Koutarou Amon gibi birçok dedektif ona hayranlık duymaya başlamıştı. Fakat Arima'nın savaş gücüne karşı kıskançlık besleyen bir çok kişi de vardı, ve Arima'ya karşı yenilgileri inkar edilemez olan eski ghoul dedektifleri "Arima hastalığı"ndan muzdarip olmuştu.

Görünüş Edit

Arima uzun ve yapılı bir vücuda sahip olan, beyaz saçlı ve gri gözlü bir adamdı. Soğukkanlı ifadesi üzerine her zaman gözlüklerini takar, diğer ghoul dedektifleri gibi takım elbise, kravat, ve beyaz palto giyerdi.

Seishin Lisesi'nde geçirdiği gençliğinde, her zaman standart okul üniformasını giyerdi. Arkasında ise her zaman siyah bir gitar kasası taşırdı. But gitar kasası aslında Quinque'si olan Yukimura 1/3'ü saklamak için taşınırdı.

Gençliğinde, Arima'nın saçları karanlık mavi rengindeydi.

Also on FANDOM

Random Wiki