FANDOM

Kichimura Washuu (和修 吉福, Washū Kichimura) Tokyo Ghoul :re serisinin baş kötü düşmanıdır ve KHB'nin şuanki Büro Şefi'dir. Kendisi bir sürü organizasyon ile yakından ilişkilidir ve serinin bir sürü büyük olayının arkasındaki sorumludur.

Kendisi aslında Souta-Washuu Furuta (和修旧多 宗太, Washū-Furuta Sōta) idi, KHB'nin eski Başkanı Tsuneyoshi Washuu'nun gayrimeşru oğlu ve Güneşli Bahçe'de yetiştirilmiş bir V ajanı. Birinci Sınıf bir KHB dedektifi olarak çalışırken Nimura Furuta (旧多 二福, Furuta Nimura) ismini kullandı.

Kendi ajandasını yürütebilmek için bir sürü farklı kimliklere bürünerek değişik organizasyonlara katıldı ve özel bağlantılar kurdu. Palyaçolar'ın bir üyesi olarak Souta (宗太, Sōta) ismini kullandı ve Çelik Kiriş Olayı'ndan sorumlu idi. Kendisi ayrıca Ghoul Restoranına PG takma adı ile üye oldu ve Akihiro Kanou'nun ghoullaştırma testlerinde yardımcı oldu. Ken Kaneki gibi kendiside bir yapay tek-gözlü ghouldur ve Rize Kamishiro'nun kagunesini taşır.

Normal bir dedektif kılığında işlerini görürken Shiki Kijima'nın partneri olarak görev aldı. Üstünün ölümünden sonra Haise Sasaki'nin partneri oldu, bunun sebebi kendisine V'deki üstleri tarafından Haise'yi gözlemleme görevi verilmiş olması idi. Üçüncü Cochlea Baskını sırasında oluşan kaosu kullanarak V ve Palyaçolar ile işbirliğinde Washuu Klan'ına darbe saldırısı düzenledi, daha sonra kendisine Washuu Kralı (和修の王, Washū no Ō) demeye başladı.

Palyaço Kuşatması olayını kullanarak kendisini KHB'nin liderliğine geçirdi ve Matsuri Washuu'nun yerine geçti.

Görünüş Edit

Furuta uzunlu boyludur ve siyah, uzun saçları sağ kulağının arkasına itili idir. Sağ gözünün sağ alt tarafında bir ben vardır. Partneri Kijima gibi takım elbisesinin üzerine siyah bir palto ve kırmızı papyon takar. Diğer ghoul dedektifleri gibi ara sıra trençkot giyer.

Palyaço olan Souta kılığında iken, suratını her zaman bir palyaço maskesi ile kaplar.

Also on FANDOM

Random Wiki