FANDOM

Anteiku (あんていく, Anteiku) Tokyo Ghoul serisinde küçük bir komşu kafesi idi.

Dışarıdan, kafe masum, normal ve hoş bir görüntüye sahipti. Fakat kalbinde 20. Bölge'nin ghoullarına sahiplik yapan bir ghoul organizasyonu yatıyordu. Yardıma ihtiyacı olan ghoullara yardımda bulunan ve 20. Bölge'deki beslenme alanlarını yöneten, diğer ghoullar için yemek takviyesini intihar eden insan cesetlerinden yapan bir organizasyondu.

Anteiku iki kat ve bir bodrum katına sahipti. İlk kat kafenin kendisiydi, kahvenin yapıldığı ve müşterilerin girdiği yer. İkinci katta bir depo ve toplantı odası bulunuyordu. Animede, ikinci katta bazı Anteiku görevlileri için özel odalar mevcuttu, Touka Kirishima ve Hinami Fueguchi gibi. Bodrum katı girişi saklı bir yerdi ve burada insan eti stoklanıyordu. Bu bodrum katında 24. Bölge'ye girişte mevcuttu.

Etkisi nedeniyle, 20. Bölge, diğer bölgelerle kıyaslandığında uysal sayıdaydı ve KHB tarafından ihmal edildi.

Bir anlaşma üzerine bu organizasyona üye olan ghoullar kafenin insan müşterilerini avlamaktan uzak durdular.

Baykuş Bastırma Operasyonu sırasında kafe saldırıya uğramıştı ve sadece kalıntıları kurtarılabilmişti. Kafenin bazı üyeleri başka bir bölgede :re isimli yeni bir kafe açtı.

Also on FANDOM

Random Wiki